Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Najnowsze galerie

Zobacz też

Biuletyn Informacji Publicznejplatforma e-puapPowiat Lęborski - Powiat PartnerskiOficjalny portal województwa małopolskiegobim-poziome.pngAktywny i Bezpieczny Powiat BrzeskiPowiat Brzeski Facebook Instagram

 

Wideokonferencje


REGULAMIN UCZESTNICTWA W WIDEOKONFERENCJACH
organizowanych w Starostwie Powiatowym w Brzesku

  1. Przed przystąpieniem do udziału w wideokonferencji organizowanej przez Starostwo Powiatowe w Brzesku, należy zapoznać się z niniejszym regulaminem.
  2. Do tworzenia wideokonferencji w Starostwie Powiatowym w Brzesku wykorzystywany jest program CISCO Webex Meetings.
  3. W czasie zdalnego połączenia zaleca się korzystanie z zestawu słuchawkowego.
  4. By osiągnąć pełną funkcjonalność programu należy dysponować urządzeniem wyposażonym w kamerę oraz mikrofon.
  5. W przypadku wideokonferencji prowadzonej w formie wykładu uczestnicy powinni mieć wyłączone kamery oraz wyciszone mikrofony.
  6. W przypadku wideokonferencji prowadzonej w formie wspólnej dyskusji (np. sesje Rady Powiatu, posiedzenia komisji) mikrofon oraz kamerę włączoną winien mieć wyłącznie zabierający głos uczestnik. Pozostali użytkownicy mogą mieć włączoną kamerę, należy jednak wyciszyć mikrofon, by uniknąć niepotrzebnych sprzężeń zwrotnych.
  7. Mikrofon i kamerę odpowiednio wycisza i wyłącza się z poziomu wideokonferencji programu CISCO Webex Meetings klikając na ikony w dolnym pasku okna programu. Jeśli ikony kamery i mikrofonu są przekreślone uczestnik ma wyłączony mikrofon oraz kamerę. Powtórne kliknięcie w ikonę uaktywnia te urządzenia.
  8. Administrator (moderator) spotkania może wyłączyć mikrofony wszystkim uczestnikom i udzielać głosu tylko wskazanym osobom. Można też udzielić głosu w danym momencie wideokonferencji np. wtedy kiedy rozpoczyna się panel dyskusyjny.
  9. Biorący udział w wideokonferencji uczestnik jest w pełni świadom, iż uczestnicząc w tego typu spotkaniu udostępnia dane osobowe takie jak:
    1. wizerunek uczestnika wideokonferencji,
    2. imię i/lub nazwisko lub pseudonim,
    3. adres e-mail,
    4. adres IP komputera, z którego korzysta uczestnik wideokonferencji.
  10. Biorąc udział w wideokonferencji, uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych.
  11. Sesje Rady Powiatu Brzeskiego oraz posiedzenia Komisji Rady w formie wideokonferencji są nagrywane jak miało to miejsce w przypadku stacjonarnych posiedzeń tego typu, zgodnie z 15 ust. 1a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym.
  12. Administratorem pokojów wideokonferencyjnych jest wyznaczony pracownik Wydziału Administracji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Brzesku.

Regulamin korzystania z WIDEOKONFERENCJI

Regulamin korzystania z WIDEOKONFERENCJI - podpisany SKAN

Regulamin korzystania z WIDEOKONFERENCJI - instrukcja instalacji i logowania do CISCO Webex Meetings