Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
Kontarst
Rozmiar czcionki
| |

Najnowsze galerie

Zobacz też

bip.jpgmalopolska.jpgpowiat-leborski.jpgpwsznt.jpgwirtualny-spacer.jpgzwiazek-powiatow.jpgcaf.jpgprow.jpgwybory-1.jpglogo.jpgepuap.jpgsport.jpg

Social Media

fb.pnginstagram.pngyt-logo.png

K - Zadania


k.png

Samodzielne Stanowisko
do spraw Kontroli
ul. Głowackiego 51
32-800 Brzesko
e-mail: sekretariat@powiatbrzeski.pl


Do zadań Samodzielnego Stanowiska do spraw Kontroli należy w szczególności:

1) przeprowadzanie kontroli w komórkach organizacyjnych Starostwa i w jednostkach organizacyjnych Powiatu w zakresie realizacji zadań własnych Powiatu, zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i zadań powierzonych Powiatowi w drodze porozumień oraz w jednostkach organizacyjnych stanowiących aparat pomocniczy kierowników powiatowych służb, inspekcji i straży wchodzących w skład powiatowej administracji zespolonej w zakresie wykonywania przez te jednostki zadań Powiatu;
2) przeprowadzanie w podmiotach, którym została powierzona w drodze porozumienia lub umowy realizacja zadań własnych Powiatu, kontroli w zakresie sposobu wykonania tych zadań oraz wydatkowania przekazanych na ten cel środków;
3) przeprowadzanie w Starostwie oraz jednostkach organizacyjnych Powiatu kontroli w zakresie gospodarki finansowej, procesów gromadzenia i dysponowania środkami publicznymi, gospodarowania mieniem oraz funkcjonowania systemu kontroli zarządczej;
4) sporządzanie protokołów kontroli, opracowywanie projektów zaleceń pokontrolnych Starosty, analizowanie informacji o realizacji wydanych zaleceń pokontrolnych, inicjowanie kontroli sprawdzających;
5) opracowywanie projektów rocznych planów kontroli;
6) sporządzanie sprawozdań dotyczących realizacji planów kontroli;
7) współpraca z organami kontroli zewnętrznej przeprowadzającymi kontrole w Starostwie, przygotowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne tych organów;
8) monitorowanie realizacji przez komórki organizacyjne Starostwa zaleceń zawartych
w wystąpieniach pokontrolnych, o których mowa w pkt 7;
9) prowadzenie książki kontroli przeprowadzanych w Starostwie;
10) prowadzenie dokumentacji kontroli, o których mowa w pkt 1, 2 i 3, a także kontroli zewnętrznych przeprowadzonych w Starostwie przez uprawnione do tego organy, chyba że odrębne przepisy prawa stanowią inaczej. 



Informacja ogólna I Zadania

KAPITAL_LUDZKI.png

fundusz_spojnosci.png

Modernizacja strony WWW współfinansowana z EFS w ramach projektu POKL 2007-2013
pt. „CAF – podstawa doskonalenia małopolskich JST”,
nr projektu POKL.05.02.01.00-059/12