Uprzejmie zapraszam do wzięcia udziału w XXXV Sesji Rady Powiatu Brzeskiego, która odbędzie się w dniu 6 września 2018 r. (czwartek) o godz. 9:00, w sali obrad Starostwa Powiatowego w Brzesku, przy ul. B. Głowackiego 51.
Porządek obrad sesji:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Wnioski w sprawie zmiany porządku obrad.
- Przyjęcie protokołów dwóch ostatnich sesji Rady.
- Podziękowania dla fundatora sprzętu medycznego na rzecz Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Brzesku.
- Wręczenie aktów nadania stopnia nauczyciela mianowanego.
- Wręczenie okolicznościowych dyplomów w związku z przyznaniem stypendiów Starosty Brzeskiego dla najzdolniejszych uczniów szkół dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski.
- Wręczenie uczniom szkół ponadgimnazjalnych certyfikatów ukończenia staży zawodowych.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Wnioski i zapytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego i zaproszonych gości.
- Sprawozdanie Starosty Brzeskiego z prac Zarządu Powiatu Brzeskiego w okresie od 21.06.2018 r. do 06.09.2018 r.
- Sprawozdanie Starosty Brzeskiego z wykonania uchwał Rady Powiatu Brzeskiego podjętych na sesji Rady w dniach 21.06.2018 r. i 24.07.2018 r.
- Informacja o złożonych interpelacjach i udzielonych odpowiedziach.
- Sprawozdania z prac komisji Rady Powiatu Brzeskiego.
- Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego SP ZOZ w Brzesku za I półrocze 2018 r.
- Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego PP ZOL w Brzesku za I półrocze 2018 r.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zmiany Uchwały Budżetowej na 2018 rok,
- zmiany uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Brzeskiego,
- zmiany uchwały w sprawie określenia zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych oraz wysokości środków finansowych PFRON przeznaczonych na ich realizację w roku 2018,
- wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia kolejnej umowy najmu pomieszczeń usytuowanych w lokalu użytkowym B, będącym w trwałym zarządzie Powiatowego Centrum Edukacji w Brzesku, zlokalizowanym w budynku przy ul. Piastowskiej 2b w Brzesku, położonym na działce stanowiącej własność Powiatu Brzeskiego,
- wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia kolejnej umowy najmu pomieszczeń usytuowanych w lokalu użytkowym B, będącym w trwałym zarządzie Powiatowego Centrum Edukacji w Brzesku, zlokalizowanym w budynku przy ul. Piastowskiej 2b w Brzesku, położonym na działce stanowiącej własność Powiatu Brzeskiego,
- wyrażenia woli wspólnej realizacji i finansowania zadania pn. ”Termomodernizacja budynku administracji samorządowej w Brzesku oraz placówki edukacyjnej w miejscowości Mokrzyska” w zakresie budynku administracji samorządowej,
- projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXII/198/2017 Rady Powiatu Brzeskiego z dnia 30 marca 2017 r. w sprawie dostosowania sieci szkół ponadgimnazjalnych i specjalnych do nowego ustroju szkolnego, wprowadzonego ustawą – Prawo oświatowe oraz ustalenia sieci szkół ponadpodstawowych i specjalnych, na okres od dnia 1 września 2017 roku do dnia 31 sierpnia 2019 roku.
- Rozpatrzenie skargi na działalność Starosty Brzeskiego – podjęcie uchwały.
- Wolne wnioski, zapytania i informacje.
- Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady
(-) Kazimierz Brzyk