Porządek obrad sesji:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Wnioski w sprawie zmiany porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu ostatniej sesji Rady.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Wnioski i zapytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego i zaproszonych gości.
- Sprawozdanie Starosty Brzeskiego z prac Zarządu Powiatu Brzeskiego w okresie od 30 listopada 2017 r. do 27 grudnia 2017 r.
- Sprawozdanie Starosty Brzeskiego z wykonania uchwał Rady Powiatu Brzeskiego podjętych na sesji Rady w dniu 30 listopada 2017 r.
- Informacja o złożonych interpelacjach i udzielonych odpowiedziach.
- Sprawozdania z prac komisji Rady Powiatu Brzeskiego.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
a) zmiany Uchwały Budżetowej na 2017 r.,
b) zmiany uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Brzeskiego,
c) wydatków niewygasających,
d) szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organów lub osób uprawnionych do ich udzielania,
e) trybu udzielania i rozliczania, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystywania oraz termin i sposób rozliczenia wykorzystania dotacji dla szkół prowadzonych na terenie Powiatu Brzeskiego przez podmioty niebędące jednostkami samorządu terytorialnego,
f) zmiany uchwały w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: motywacyjnego, funkcyjnego, za wysługę lat, za warunki pracy oraz niektóre inne składniki wynagrodzenia, a także wysokość oraz szczegółowe zasady przyznawania i wypłacania dodatku mieszkaniowego.
11. Wolne wnioski, zapytania i informacje.
12. Zakończenie obrad.
Protokół ostatniej sesji Rady Powiatu Brzeskiego jest wyłożony do wglądu w Biurze Obsługi Rady i Zarządu Starostwa Powiatowego w Brzesku, w pok. nr 316 oraz do pobrania w systemie eSesja.
Podstawa prawna do urlopowania:
Stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868) pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia radnemu brania udziału w pracach organów powiatu.
Przewodniczący Rady
Kazimierz Brzyk